Gündem

Uraloğlu duyurdu! Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı’nı geçti

Bakan Uraloğlu: Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.

Abone Ol

Detaylar geliyor...